2014. szeptember 21-ig

2014.09.21. 01:20

A préda


Ne engem nézz!
Nézz szembe bosszúm puskatávcsövével!
Ne engem láss,
ha a vaddisznó visszatámadni merészel.

Három esélyed volt, de kettőt most játszottál el,
hogy ezután túléled-e, nem érdekel.

Csörtető erdők, sikoltó vadak,
ki a vad, s a vadász?
Ki lesz, ki megmarad?

Ne engem nézz!
Nem lehetek túl szép látvány,
odafönt ismét felkelt a szivárvány.


Győr, 2014.09.20.

 

Noé imája


Add, Uram, hogy legyen meg az akaratod,
de add meg azt is, hogy azt akarod,
vigyek magammal parancsod szerint minden jót.

Engedd meg, hogy minden rossz teremtményt  itt hagyhatok.

Úgy érzem, azért találtad ki az elárasztó vizet,
hogy megtisztulhasson a Föld.
Nem muszáj vásárolnia a gonosznak, ha fizet,
de az új korszak mindenképp beköszönt.

Milliónyiszám viszem magammal, ahogy tudom,
az általad teremtett élet spóráit.
Az apadás után mi lesz itt?
Iszap, ár, új életek, esetleg később mindent belepő korom?

Ez volt az otthonom, de valaki elrontott valamit.
Talán nem én voltam, talán részem volt benne?
Bennem buzog sok kérdésözön,
és napról-napra csak több lenne.

Teszem a dolgom.
Amit kaptam, köszönöm.



Győr, 2014.09.20.


 
hitvallás


nem lehetek szép, csak más elméjének tükrében
nem lehetek jobb ember, csak ha valaki annak ítél meg éppen
ura pedig soha nem leszek embertársaimnak
csak ha arra komolyan, és sokan felhatalmaznak

nem akararok erősebb lenni, mint bárki más
nem akarok lenni senki fölött álló ítélethozó
hiba lenne bárkire is kimondani, hogy hibás
mikor mindannyiunk olyan nagyon-nagyon hasonló


Győr, nemrég


süti beállítások módosítása